FAQ

Hoe werkt het?
Aangesloten webshops geven OnzeClubwinkel een percentage van het aankoopbedrag wanneer wij een klant hebben doorverwezen.

Hoe schrijf ik me als vereniging in?
Als jouw vereniging niet in onze lijst staat, klik dan op de knop nieuwe club aanmelden en vul de naam en het emailadres van de contactpersoon van de vereniging in.

Hoe kan ik als verenigingslid geld verdienen voor mijn vereniging?
Klik op inschrijven en zoek hier je club op. Rond het aanmeldformulier af en vanaf dat moment ben je aan jouw vereniging gekoppeld en gaat er van iedere aankoop die door jou wordt gedaan een gedeelte naar de verenigingskas. Een ander deel gaat naar jou zelf. Staat jouw vereniging er niet bij? Ga dan naar nieuwe club aanmelden. Hier kun je je club aanmelden. Let op: je moet hiervoor wel de gegevens van de clubcoördinator (contactpersoon tussen Onzeclubwinkel en jouw club) hebben.

Waarom krijg ik e-mails van Onzeclubwinkel?
Het kan voorkomen dat we een enkele keer een e-mail sturen naar ál onze deelnemers, omdat we hen graag op de hoogte stellen van een bepaalde actie of van bepaald nieuws. Mocht je hier toch niet van gediend zijn, dan kun je je t.z.t. afmelden via de afmeldlink in de e-mail.

Waarom zie ik mijn clubsaldo niet?
De club wordt uitbetaald zodra er €25,- gespaard is. Daarom wordt het clubsaldo ook pas zichtbaar vanaf €25,-. Ben je clubcoördinator en wil je graag weten wat het huidige saldo van jouw club is? Stuur dan een mailtje naar info@onzeclubwinkel.nl en we zoeken het graag voor je op.

Moet ik me persoonlijk aanmelden bij OnzeClubwinkel?
Als we niet weten wie jij bent, kunnen we aan jou of jouw vereniging ook geen GeldTerug uitbetalen. Onzeclubwinkel zal zonder toestemming nooit jouw e-mailadres of andere persoonsgegeven aan derden doorgeven. Je kunt hier meer over lezen in onze privacyverklaring.

Wat kost het?
Deelname aan Onzeclubwinkel is gratis en zonder enige verplichting.

Hoeveel kan ik verdienen?
Dat is moeilijk van te voren te zeggen. Iedere webshop keert een ander percentage aan commissie uit. Dit percentage kan dus verschillen per product, per webshop en per bestelling. Daarom geven wij aan hoeveel procent GeldTerug je maximaal krijgt. Sommige webshops geven ook een vast bedrag per aankoop. Maar, je bent in ieder geval goedkoper uit én je steunt je vereniging! En, hoe meer deelnemers we hebben, hoe hoger het commissiebedrag!

Hoe zie ik hoeveel spaar tegoed heb?
Zodra je bent ingelogd ga je naar je eigen Onzeclubwinkel-pagina (klik op het driehoekje naast je inlognaam, rechts bovenaan het scherm). Hier zie je je opgebouwde GeldTerug bedrag. Je ziet hoeveel er al in het verleden is opgebouwd en overgemaakt, hoeveel er gereserveerd is je hebt en hoeveel er klaar staat om te betalen. Ook zie je het bedrag dat je al voor jouw vereniging hebt gespaard.

Waarom zie ik mijn bestelling niet direct terug onder transacties? 
Jouw aankoop doe je bij de webshop, niet bij Onzeclubwinkel. Na jouw bestelling ontvangen wij van de webshop bericht dat jij voor een bepaald bedrag iets hebt besteld en welke commissie daarmee is verdient. Het kan soms tot 12 uur duren voordat een transactie zichtbaar is.

Wat betekent 'In Behandeling' bij mijn spaarsaldo?
Dit is het bedrag aan commissie dat nog 'goedgekeurd' moet worden. Dit bedrag wordt aan Onzeclubwinkel nog niet betaald. Je kunt immers je aankoop nog ruilen of terugsturen. Na 30 tot 60 dagen is deze termijn voorbij en wordt de commissie goedgekeurd.

Wat betekent 'Bestelling goedgekeurd'?
Een bestelling is 'goedgekeurd' wanneer jouw aankoop is besteld, betaald en afgeleverd en ook de annulerings- of retourtermijn is verlopen. Op jouw pagina zie je bij deze bestelling dan een oranje bolletje staan. De daadwerkelijke uitbetalingtermijn van de commissie verschilt per webshop. Zodra de webshop het commissiebedrag over heeft gemaakt aan Onzeclubwinkel kunnen wij aan jou bedrag uitbetalen. Op dat moment verschijnt er een groen bolletje bij jouw bestelling.

Ik heb via Onzeclubwinkel iets gekocht, maar ontvang geen commissie. Hoe kan dat?
Het is belangrijk dat jouw aankoop helemaal via Onzeclubwinkel verloopt. Als je bijvoorbeeld eerst rechtstreeks bij de webshop kijkt en daarna naar Onzeclubwinkel gaat om je aankoop te doen kan er een ‘cookie’ blijven hangen. Je aankoop wordt dan niet bij Onzeclubwinkel geregistreerd en wij ontvangen dan geen commissie. Zorg dat je de cookies verwijdert! Het kan ook zijn dat je bij een eerste bezoek aan bepaalde webwinkels een account moet aanmaken waarna je een bevestigingsmail met inloggegevens krijgt. Als je via die mail naar de webshop gaat wordt de aankoop óók niet geregistreerd! Behalve deze redenen gaat er ook wel eens \'gewoon iets mis\' in de systemen of connecties tussen systemen. Heb je je aankoop via Onzeclubwinkel bij de webshop gedaan en geen bevestiging van ons gekregen? Stuur dan altijd een contactbericht of een mailtje! We zullen dan proberen de aankoop alsnog via ons systeem te laten verlopen.

Wanneer wordt het spaartegoed uitbetaald?
Aan de vereniging wordt het spaarbedrag uitbetaald vanaf €25,-. Aan het verenigingslid wordt het uitbetaald wanneer het goedgekeurde spaartegoed € 5,- heeft bereikt.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Geen paniek. Klik in het inlogscherm op wachtwoord vergeten aan en je ontvangt van ons een nieuw wachtwoord waarmee je je kunt inloggen. Vervolgens kun je je wachtwoord wijzigen.

Mijn vraag staat er niet tussen. Wat nu?
Op jouw vraag willen we natuurlijk wel graag antwoord geven! Stuur ons je vraag via het contactformulier en we beantwoorden hem zo snel mogelijk voor je.